Calciul ajută la arderea grăsimilor

calciul ajută la arderea grăsimilor

calciul ajută la arderea grăsimilor

Sănătate O metodă de a evita dietele şi de a scăpa în acelaşi timp de kilogramele în plus este să consumi alimente bogate în calciu. Medicul specialist în diabet zaharat şi boli metabolice îţi spune care este de fapt procedeul, dar şi ce trebuie să mănânci ca să te subţiezi.

Cu vitamina D şi calciu scăpaţi de kilograme Dovezi necontestate Cercetătorii au convingerea că calciul ne ajută să scăpăm definitiv de kilogramele în plus. Un experiment de câteva săptămâni a demonstrat că pe o dietă de lapte se pierd cele mai multe kilograme; acest lucru se întâmplă când principala sursă de calciu o reprezintă produsele lactate. Femeile care au o dietă săracă în calciu au mai mult ţesut adipos, talii mai groase şi un nivel de colesterol mai crescut decât cele care consumă cantităţi de calciu moderate şi mari. Arderea grăsimilor Organismele care au insuficienţă de calciu simt foame continuu şi mănâncă mai mult încercând să suplinească deficitul. O dietă mai bogată în calciu poate grăbi metabolizarea grăsimilor pentru a ţine sub control greutatea corporală şi pentru a evita îngrăşarea.

Diete, restricţii şi o mulţime de calciul ajută la arderea grăsimilor eforturi depunem ca să dobândim o talie frumoasă şi un corp armonios… Există însă şi o altă soluţie cu efecte vizibile, dacă vrei să scapi de stratul adipos: consumă mai mult calciu! În urma mai multor studii, cercetătorii au descoperit că tensiunea arterială poate fi îmbunătăţită cu ajutorul calciului, iar persoanele supraponderale care au consumat două căni de iaurt pe zi au slăbit cu până la 5 kg în decursul unui an.

Strong Zinc 120caps

Rezultatele au arătat că porţii de alimente bogate în calciu consumate zilnic ajută la menţinerea masei musculare şi la arderea grăsimilor.

În plus, calciul reglează nivelul lipidelor la nivel celular şi favorizează eliminarea stratului adipos de pe abdomen.

calciul ajută la arderea grăsimilor

Pe lângă acest rol, calciul are şi o serie de funcţii metabolice, influenţând transportul ionilor prin membranele celulare, intervine în eliberarea substanţelor cu rol de transmitere nervoasă la nivelul conexiunilor între celulele nervoase, modulează funcţiile homonale, influenţează activitatea enzimelor extra şi intracelulare.

Scăderea aportului de calciu creşte nivelul calcitriolului în organism. Acest hormon reuşeşte să stimuleze depozitarea energiei furnizate de alimente sub formă de ţesut adipos.

calciul ajută la arderea grăsimilor

Un aport optim de calciu scade nivelul calcitriolului, promovându-se astfel degradarea grăsimilor din depozite. Cea mai importantă sursă de calciu o reprezintă lactatele şi brânzeturile.

Apa cu bicarbonat de sodiu timp de o luna - Corpul va fi de nerecunoscut

Acestea trebuie consumate sub forma lor cea mai săracă în calorii, deci în varianta degresată. Totodată, o cantitate de g de brânză de vaci degresată conţine aproximativ mg calciu.

calciul ajută la arderea grăsimilor

Alte surse foarte bune de calciu sunt: somonul, conservele de peşte, gălbenuşul, fasolea boabe, soia, inclusiv oleaginoasele, adică alunele, migdalele, seminţele de susan. Include-le în meniul tău zilnic şi rezultatele nu vor întârzia să apară.

calciul ajută la arderea grăsimilor

Şi nu uita de fructe şi legume! Citește și

calciul ajută la arderea grăsimilor

Informațiiimportante