Clubbells pentru pierderea de grăsimi

Streaming 2 minutter for sent - Gratis ITA it

Culturism Antrenamentele cu cluburi ponderate au fot în jur de ecole. Celebrul luptător indian Gama obișnuia ă e antreneze cu cluburi care cântăreau pete 80 de kilograme, iar puterea lui era legendară Conţinut: Antrenamentele cu cluburi ponderate au fost în jur de secole.

  • Streaming 2 minutter for sent - Gratis ITA it
  • Pierderea în greutate md de san diego
  • Diy grăsime de ardere a corpului
  • Forța dinților și alte lucruri

Celebrul luptător indian Gama obișnuia să se antreneze cu cluburi care cântăreau peste 80 de kilograme, iar puterea lui era legendară. Recent, antrenamentele cu cluburi ponderate au devenit populare datorită eforturilor antrenorului Sonnon și RMAX.

Am fost sceptic cu privire la beneficiile antrenamentului Clubbell când am auzit despre ele. De ce am încercat Clubbells Notă: Clubbell este marcă înregistrată.

A se vedea, de asemenea ,: Istoria antrenamentului fizic și fitness O barbell și un kettlebell cu încărcare timpurie a plăcilor Genealogia ridicării poate fi urmărită până la începutul istoriei înregistrate, unde fascinația umanității pentru abilitățile fizice poate fi găsită printre numeroase scrieri antice. În multe triburi preistorice, ei ar avea o stâncă mare pe care ar încerca să o ridice, iar primul care a ridicat-o și-ar înscrie numele în piatră. Astfel de roci au fost găsite în castelele grecești și scoțiene. Antrenamentul progresiv de rezistență datează cel puțin din Grecia Anticăcând legenda spune că luptătorul Milo din Croton s-a antrenat purtând un vițel nou-născut pe spate în fiecare zi până când a crescut complet. Un alt grec, medicul Galena descris exerciții de antrenament de forță folosind halterele o formă timpurie de gantere în secolul al II-lea.

Cu toate acestea, am fost sceptic și în ceea ce privește antrenamentul cu kettlebell în urmă cu câțiva ani. Din fericire, mi-am clubbells pentru pierderea de grăsimi o idee deschisă cu privire la kettlebells și acum îmi fac o bucată bună din viața mea, făcând ateliere de kettlebell în Statele Unite și peste mări. Sute de persoane au beneficiat de atelierele și articolele mele și primesc zilnic multe feedback pozitiv.

Indiferent, nu este nimic rău în a fi sceptic. Mai ales, într-o industrie plină de trucuri și promisiuni false. Cu toate acestea, a fi provincian nu este un lucru bun în această afacere și va avea ca rezultat o oportunitate ratată după alta.

clubbells pentru pierderea de grăsimi holly hagan pierdere în greutate dvd

Ca un tip obișnuit, care poate nu este o afacere mare. Cu toate acestea, ca antrenor de forță, această linie de gândire este inacceptabilă. Sportivii mă plătesc pentru a-i învăța cum să devină mai puternici, mai repede și să crească performanța sportivă. Este de datoria mea să știu despre noile evoluții și cel puțin să fiu conștient de orice ar putea oferi clienților mei un avantaj. După ce a auzit despre beneficiile ClubbellsTM de la o mulțime de oameni în care am încredere și după ce am primit o mulțime de întrebări de la clienții mei cu privire la Clubbells, am decis să primesc Clubbell al antrenorului SonnonTM video pentru a vedea despre ce au fost toate.

Prin videoclipul său Clubbell, Coach Sonnon face o treabă excelentă în predarea varietății de exerciții care pot fi realizate cu Clubbells și cuie importanța siguranței și tehnicii adecvate atunci când execută exerciții Clubbell.

Pagina principala Forța dinților și alte lucruri

Singurul dezavantaj al casetei este că muzica de fundal este destul de șchiop, ha, ha. Când mă uitam la antrenorul Sonnon făcând unele dintre exerciții, am văzut imediat că Clubbells funcționează în mișcare care nu este posibil sau practic cu kettlebells și gantere.

Multitudinea de mișcări circulare care pot fi realizate cu Clubbells arăta că ar crește stabilitatea umărului și va crește flexibilitatea umărului.

După ce am avut unele probleme de stabilitate a umărului în trecut și am realizat că leziunile de umăr sunt prea frecvente în rândul sportivilor, am văzut potențialele beneficii ale Clubbells pentru creșterea rezistenței la nivelul umerilor și pentru utilizarea lor ca măsură preventivă împotriva leziunilor. De asemenea, datorită pârghiei implicate în antrenamentul Clubbell, a devenit evident că exercițiile Clubbell cresc aderenta și rezistența la încheietura mâinii într-un mod diferit de exerciții precum bucle de încheietură și plimbări ale fermierului.

Factorul de pârghie cu Clubbells părea dificil. În cele din urmă, multe dintre exerciții arătau foarte mult și distracția este foarte importantă pentru longevitate. Am decis să comand niște Clubbells și să le dau o probă. Antrenorul Sonnon mi-a recomandat să primesc niște cluburi de 15 kilograme. Totuși, asta nu avea de gând să o taie pentru mine.

Mă antrenez cu kettlebells de ceva timp și am învățat sute de oameni cum să se antreneze cu kettlebells în mod eficient. Am cele mai multe exerciții Kettlebell cu kettlebells de 88 de lire, iar perspectiva antrenamentului cu un club de 15 kilograme era prea mult pentru ego-ul meu atât de fragil.

Astfel, am decis să comand două cluburi de 20 de kilograme știu, știu, dar 20 de kilograme sună mai greu decât 15 kilograme, nu?

Pentru o introducere mai provocatoare la antrenamentul Clubbell.

Antrenament circular de forță Viață fizică Sănătate - În primul rând fitness

Șoferul meu UPS a livrat cutia de 40 de lire săptămâna următoare cu un zâmbet crud pe față. El m-a întrebat în ce dracu mă pătrund acum. El mi-a livrat peste 30 de kettlebells pentru mine anul acesta și a clătinat doar din cap când am dezvăluit Clubbell.

Imediat după ce am ridicat Clubbell, am realizat că o să mă distrez foarte mult. Întrucât sunt bine versat în antrenamentul cu kettlebell, am avut deja o strânsoare puternică și nu am avut nicio problemă la curățarea Clubbell-ului pentru a comanda sau a-l apăsa deasupra capului. Totuși, unele dintre mișcările circulare, în special cele din jurul capului au avut nevoie de ceva timp pentru a se obișnui.

Am observat imediat că brațul meu stâng era mult mai slab decât brațul drept pe majoritatea exercițiilor circulare. În plus, am observat că umărul meu stâng era mult mai slab la multe exerciții decât umărul drept. Dezvăluirea legăturilor slabe este primul pas în abordarea lor. Similar cu antrenamentul kettlebell, antrenamentul Clubbell relevă imediat legături slabe.

Am început să fac antrenamente Clubbell de trei ori pe săptămână între antrenamentele mele cu Kettlebell pentru recuperare activă.

clubbells pentru pierderea de grăsimi corpul tău subțire

Aceste antrenamente au fost stilul liber în care aș petrece 45 de minute la o oră lucrând la diverse exerciții. Mi-au plăcut foarte mult aceste antrenamente și am ridicat o mare parte din exercițiile din videoclipul lui Scott în prima săptămână.

clubbells pentru pierderea de grăsimi câte kilojoules consumate pentru a pierde în greutate

Am observat mai multe lucruri în primele câteva antrenamente. În primul rând, încheieturile și antebrațele mele ar fi super pompate după câteva minute de executare a exercițiilor Clubbell.

clubbells pentru pierderea de grăsimi procesul de pierdere a grăsimilor

În al doilea rând, dacă nu aș zdrobi strânsoarea Clubbell la momentul potrivit, aș pierde controlul. Într-adevăr, trebuie să zdrobiți strânsoarea Clubbells pe mai multe exerciții și fie faceți burghiul corect, fie vă încurcați.

Pagina principala Antrenament de forță circulară Această pagină este dedicată explicării sistemului de formare circulară a forței, împreună cu motivul pentru care îl folosesc și cum puteți începe explorarea acestuia astăzi.

Nu există niciun mijloc între ele și nu poți scăpa de forma sloppy. Clubbell Drills pendulă - Vizualizare Curățați un Clubbell pentru a comanda și rotiți-l în jos și de ce bebelușii pierd inițial în greutate stânga, făcând o jumătate de cerc.

Prinde Clubbell și apoi rotiți-l în direcția opusă modalități de a pierde grăsimea natural prindeți-l din nou.

Mergeți înainte și înapoi cu fiecare braț pentru 10 repetări. Acesta este un exercițiu excelent pentru a slăbi umerii înainte și după antrenamente.

clubbells pentru pierderea de grăsimi pierde grăsimea de burtă în nigeria

Scutul turnat - Vizualizare Acesta este exercițiul meu preferat Clubbells pentru pierderea de grăsimi și am observat stabilitatea crescută pe umeri după câteva ședințe de executare a Arm-Pit Cast.

Curățați un Clubbell pentru a comanda și apoi ridicați cotul deasupra capului și luați Clubbell până la capăt și aduceți-l înapoi în poziția de pornire. Această mișcare a avut o reală simțire primordială și necesită o cantitate bună de coordonare.

Mergeți ușor și ușurați în el pentru a evita să vă loviți pe față.

clubbells pentru pierderea de grăsimi pierdere în greutate spa ga

Faceți câteva seturi de pe antrenament. Turnare cu brat dublu - Vizualizare Acest exercițiu lovește cu adevărat deletele din spate și câțiva mușchi pe care nici nu ai realizat că ai avut.

Am experimentat o creștere semnificativă a dimensiunii umărului, în special deletele spate, după ce am făcut acest exercițiu doar o săptămână. Asemănător cu un singur arm-pit Cast, acest exercițiu este de asemenea excelent pentru stabilitatea umărului.

Deși nu este un exercițiu de triceps, am descoperit că acest exercițiu mi-a ridicat cu adevărat tricepsul. Curățați două clopote la comandă. Zdrobiți-vă de mânere și luați Clubbells în spatele capului în unghi drept.

Interesant

Contractați-vă stomacul și fundul și readuceți Clubbells în poziția inițială. După câteva săptămâni, am observat că umerii mei se simțeau mai stabili ca niciodată. De asemenea, de fiecare dată când umerii mei se simțeau strânși, tot ce trebuia să fac erau câteva exerciții circulare Clubbell, iar umerii mei se vor desface și se vor simți mai bine imediat. Numai pentru acest beneficiu, Clubbells merită obținut și pregătit.

Înainte de a mă pregăti cu Clubbells, aș putea curăța un fierbător cu apă de 70lb. Cu toate acestea, a fost dificil clubbells pentru pierderea de grăsimi nu l-am obținut întotdeauna.

Cu toate acestea, după ce m-am antrenat cu Clubbells timp de două săptămâni, am observat că pot să curățez un kettlebell de 70lb pentru repetări ușor cu ambele brațe și chiar am curățat jos și am apăsat clopotul de 70lb cu brațul drept. Rezistența crescută la apăsare părea, de asemenea, să crească stimularea SNC și am constatat că sunt mai puternic la alte exerciții cu kettlebell, cum ar fi presele și rândurile militare.

Mă antrenez doar cu Clubbells de puțin peste o lună. Cu toate acestea, sunt vândut pe valoarea de a-i avea în arsenalul meu de antrenament. Este un compliment foarte benefic de care ar trebui să profite toți sportivii serioși.

Doar treizeci de minute de antrenament Clubbell în zilele libere sau adăugați câteva exerciții Clubbell înainte și după antrenamentele obișnuite pentru a slăbi umărul și a activa CNS. În plus, Clubbells au un factor de distracție real și sunt, de asemenea, dependenți.

În cele din urmă, instruirea cu Clubbells în public este o modalitate excelentă de a speria oamenii. Mai ales în Santa Monica, CA.

Dă antrenamentului Clubbell o lovitură și aștept cu nerăbdare feedback-ul tău.

Informațiiimportante