Cum pierzi greutatea cu pcos, Dieta de slabire pentru femeile cu ovar polichistic

cum pierzi greutatea cu pcos

cum pierzi greutatea cu pcos

Ce rol are pierderea în greutate în PCOS? Pacientul după ce pacientul îmi va spune că urmează cu atenție dietele și exercițiile fizice și nu cum pierzi greutatea cu pcos în greutate.

Metformin pentru PCOS și pierderea în greutate

Ei văd prietenii și colegii lor care fac aceeași dietă și pierd o greutate, dar nu o fac. Eu le cred.

cum pierzi greutatea cu pcos

Femeile cu PCOS au un timp mai greu de a-și pierde greutatea. Iată câteva motive de ce.

Mananc pierde pentru

Modificările hormonale care apar cu această boală nu sunt doar un dezechilibru al hormonilor reproducători, cum ar fi estrogenultestosteronul și progesteronul. Insulinainstrumentul organismului pentru tratarea zahărului, este, de asemenea, afectată și contribuie la creșterea în greutate într-un mod major.

cum pierzi greutatea cu pcos

Rezistenta la insulina Femeile cu PCOS au frecvent rezistență la insulinăceea ce înseamnă că organismul lor nu răspunde atât de repede la cantități mari de glucoză. Răspunsul lent al organismului are ca rezultat cantități mai mari de insulină care trebuie să metabolizeze o anumită cantitate de zahăr.

Insulina este un hormon de creștere. Este rol în organism este de a promova depozitarea grăsimilor sau creșterea în greutate.

Pierderea în greutate pcos inversă

Acesta este motivul pentru care s-ar putea să fi experimentat o creștere rapidă în greutate din albastru, depsit un regim alimentar sănătos și planul de exerciții fizice. Dacă este lăsat necontrolat, nivelurile ridicate de insulină pot provoca complicații precum diabetul de tip 2. Conexiunea insulino-androgen Androgenii sau hormonii masculi sunt în mod obișnuit crescuți în PCOS, ducând la diferitele simptome pe care le întâmpină femeile. Se crede că nivelurile ridicate de insulină cresc efectiv producția de androgeni ovarieni.

Acest lucru nu este de obicei observat la femeile cu un nivel ridicat de insulină care nu au PCOS. Există o dezbatere între cercetători cu privire la diferența dintre femeile cu PCOS și faptul că acest răspuns se întâmplă.

Dacă sunteți supraponderal, scăderea în greutate poate îmbunătăți atât aspectele reproductive, cum ar fi reglarea ciclului menstrual și ajutarea cu ovulația, cât și cele metabolice, cum ar fi reducerea insulinei.

Fresh articles

Pierderea in greutate poate contribui, de asemenea, la imbunatatirea simptomelor PCOSdar nu le va face neaparat sa plece pentru totdeauna. Urmând o dietă sănătoasă și începeți o rutină regulată de exercițiiputeți ajuta organismul să crească răspunsul său la insulină și, eventual, să scadă producția de androgeni.

Acest lucru poate ajuta la reducerea simptomelor, la refacerea menstruației normale și la facilitarea conceperii.

  • Ce rol are pierderea în greutate în PCOS?
  • Pierde în greutate comunitatea. Pierde grăsimea inferioară a spatelui
  • 10 cele mai bune mese pentru a pierde în greutate
  • Pierderea în greutate kharma wrestler
  • Pagina principala Este posibil să pierzi în greutate cu pcos.

Nutriție În timp ce există tone de gimmicks afirmând că pot face pierdere în greutate ușor, metoda cea mai eficientă, sănătoasă și pe termen lung pentru femeile cu PCOS este un exercițiu bun de modă veche, asociat cu o dietă sănătoasă. Evitați alimentele și băuturile zaharoase și reduceți cantitatea de grăsimi saturate. Mananca cantitati moderate de boabe intregi, fructe si legume va asigura fibre si ajuta la controlul nivelului de zahar din sange si de insulina.

cum pierzi greutatea cu pcos

Pentru o instruire mai specifică sau un plan de masă care este cel mai potrivit pentru corpul dumneavoastră, consultați un dietetician înregistrat specializat în PCOS.

Exercițiu Exercitarea este o modalitate foarte eficientă de a reduce insulina și de a ajuta la gestionarea greutății.

1. Rezistenta la insulina

Multe femei cu PCOS sunt intimide de exerciții fizice. Poate că nu știu ce să facă sau cum să o facă. Cele mai importante două lucruri pe care le puteți face sunt să vă armonizați cu informații și să deveniți activi. Desigur, consultați medicul înainte de cum pierzi greutatea cu pcos începe un program de exerciții fizice.

Începeți cu activități pe care le bucurați, cum ar fi yogamersul pe jos sau cântărirea. În mod ideal, formarea în greutate sau de rezistență ar trebui să fie de două ori pe săptămână. Pentru cele mai bune rezultate, lucrați până la 60 de minute de activitate fizică zilnică. Alte modificări ale stilului de viață În cele din urmă, în plus față de exerciții fizice și nutriție bună, aplicarea unor modalități eficiente de gestionare a rata de pierdere a greutății sănătoase pe săptămână este de asemenea importantă pentru gestionarea greutății.

Obținerea unui somn suficient, în mod ideal între 8 și 9 ore în fiecare noapte, este, de asemenea, foarte importantă.

Related Content.

Informațiiimportante