Cum să pierdeți grăsimea și câștigarea în greutate. 4. Dormi suficient

cum să pierdeți grăsimea și câștigarea în greutate

Care este mai ușor: pierdeți în greutate sau pompați? Cum să slăbești în picioare fără să-ți construiești mușchi Cum să slăbești și să pompezi o fată. Cum să slăbești în picioare fără să-ți construiești mușchi Construiți mușchi și ardeți grăsimile în același timp.

Grăsime sau mușchi - ceea ce este mai greu în corpul uman?

Suna foarte simplu, nu? De ce nu ai succes?

cm revizuirea mai puțin slăbiciune

Ei bine, unii oameni spun că acest lucru nu este posibil. Încă alții spun că steroizii sunt indispensabili.

meniu dieta fix la fix

Toate greșesc. Acum, tânăra padawan shacând am eliminat avantajele, mergem direct la modul de a slăbi și de a construi mușchi în același timp. Cum să arzi grăsime și să construiești mușchi în același timp? Corpul tău poate pierde grăsime și poate construi mușchi în același timp, dar acest lucru nu înseamnă că este ușor. Așa cum am menționat mai sus, chiar și atunci când faceți totul bine, mușchii cresc mai lent pe un deficit de calorii.

Recompunerea corpului: Pierdeți mușchii de grăsime și câștig în același timp

Cât de mult mai lent? Este greu de spus.

Linia de jos Majoritatea oamenilor care încearcă să slăbească își doresc un corp tăiat, dar totuși tonifiat.

Nu am găsit studii demne de atenția dvs. De exemplu, puteți obține 5 kg de mușchi în primele 12 săptămâni de antrenament, fiind pe un surplus caloric mic, dar deficitul nu ar trebui să conteze pe mai mult de 2,5 kg.

Cum să construiți mușchi și să pierdeți grăsime în același timp

Promisiuni incredibile pe Internet că puteți pierde zeci de kilograme de grăsime în câteva luni și să câștigați cât mai mult mușchi este o minciună. Aceste imagini pe care le vedeți de obicei sunt o combinație de memorie musculară, steroizi și Photoshop.

Deci, având în vedere acest lucru, să ne dăm seama ce să facem. Creați un deficit caloric moderat Dacă mănânci mai mult decât cheltuiți, mușchii vor crește, dar grăsimea nu va fi arsă. Prin urmare, deficiența calorică este o condiție prealabilă.

Dar el trebuie să fie moderat pentru a evita pierderea de masă musculară, oboseala constantă și probleme psihologice.

Cum sa transformi grasimea in masa musculara

Dar ce deficit este prea mare? Unde este asta aur mediu? Mulțumesc cercetătorilor de la Universitatea Jyväskylä pentru răspunsul lor. Toți participanții au urmat o dietă bogată în proteine. După 4 săptămâni, sportivii cu un deficit de de calorii au pierdut foarte puține grăsimi și mușchi, în timp ce al doilea grup a ars în medie aproximativ 4 kilograme de grăsimi și foarte puțin mușchi.

Astfel, puteți reduce semnificativ aportul caloric, dar nu exagerați.

Cum să câștigi în greutate și să pierzi grăsimea de pe burtă - Sănătate -

Recomand la sută deficiență pentru arderea grăsimilor. Concentrați-vă pe exerciții de bază multi-articulații Sfaturile populare pentru a face exerciții musculare de relief repetitive sunt delirante.

pierderea optimă a grăsimilor pe săptămână

Relieful dorit este doar o chestiune de a avea suficiente volume musculare și un procent mic de grăsime corporală. Un stil de antrenament nu este mai bun și nici mai rău decât celălalt în acest caz. Este greu să supraestimăm rolul exerciții de bază multi-articulații cu fier.

Cum să construiți mușchi și să pierdeți grăsime în același timp

Ce sunt exercițiile de bază? Exerciții de bază implica cum să pierdeți grăsimea și câștigarea în greutate multe grupe și articulații musculare majore,și, de asemenea, necesită eforturi mari. Exemple tipice sunt ghemuțe, tracțiune, presă de banc și presă bancă armată. Exercițiile de izolare implică un grup muscular și necesită mult mai puțin efort. Exemple: ridicarea ganterelor pentru biceps, îndoirea brațelor într-un crossover și ridicarea brațelor cu ganterele în lateral în timp ce stau în picioare.

cum să pierdeți grăsimea în timp ce mențineți greutatea

O comparație a beneficiilor exercițiilor de bază și de izolare este subiectul unui articol separat. Dar pe scurt, se pot spune următoarele: Dacă doriți să obțineți masa și forța musculară maximă, trebuie să vă concentrați pe exerciții de bază. De multă vreme este cunoscută în petrecerea culturismului, există și date științifice relevante.

Informațiiimportante