Greselile de ardere a grăsimilor, 1. Consumi prea puține calorii

greselile de ardere a grăsimilor

Arderea grăsimilor: greșeli pe care nu ar trebui să le comiteți

Stilul tău de viață poate fi motivul pentru care nu reușești să scapi de kilogramele în plus. Iată 6 greșeli care îți pot încetini metabolismul.

greselile de ardere a grăsimilor pierdere în greutate într o săptămână în urdu

Consumi prea puține calorii Deși un deficit caloric este necesar atunci când slăbim, acesta nu trebuie să fie prea mic.

Când aportul caloric scade în mod dramatic, organismul intră în stare de foamete și scade rata de ardere a caloriilor, stocând energie sub formă de grăsime. Chiar și atunci când restricția de calorii este moderată, poate încetini metabolismul.

Arderea grăsimilor: greșeli pe care nu ar trebui să le comiteți Încă câteva săptămâni și începe sezonul estival. Ați decis de data aceasta să atrageți privirea pe plajă cu un corp bine format sau doriți doar să ardeți alte grăsimi acumulate în timpul vacanței Astăzi vă vom povesti despre cele mai frecvente greșeli făcute de antrenori care doresc să ardă grăsimi și în același timp să mențină masa musculară. Calorii prea mici În 90 la sută din cazuri, persoanele care doresc să slăbească decid să sufere de foame severe și dureroase. Scopul final este clar - scara pentru a arăta numărul dorit.

Într-un studiu cu durata de 4 zile, la care au participat 32 de oameni, rata metabolică în stare de repaus a persoanelor care au consumat 1. Cu toate acestea, numărul de kilograme pierdute a fost similar pentru ambele grupuri. Mănânci puține proteine Este extrem de important să mănânci suficiente proteine pentru atingerea și menținerea unei greutăți sănătoase.

1. Infometarea si Dietele Mondene

Pe lângă faptul că tarate cu iaurt pentru slabit ajută să te simți sătul, aportul ridicat de proteine poate crește semnificativ viteza cu care corpul tău arde calorii. Deși rata metabolică încetinește inevitabil în timpul slăbirii și continuă să încetinească în timpul menținerii greutății, s-a demonstrat că un aport mai mare de proteine poate minimiza acest efect.

A fost descoperită cea mai bună metodă de ardere a grăsimii abdominale!

Duci un mod de viață sedentar Un mod de viață sedentar poate duce la o scădere semnificativă a numărului de calorii pe care le arzi în fiecare zi. Mai cu seamă, multe persoane sunt nevoite să stea așezate toată ziua la locul de muncă, ceea ce poate avea efecte negative asupra ritmului metabolic și a stării generale de sănătate.

greselile de ardere a grăsimilor pierderea în greutate pcos

Deși practicarea sportului sau mersul regulat la sală poate avea un impact major asupra numărului de calorii pe care le arzi, chiar și activitatea fizică de bază, precum faptul că stai în picioare, faci curățenie sau te urci pe scări, te poate ajuta să arzi calorii.

Nu dormi destul Somnul este extrem de important pentru sănătate.

Muri de foame !

Dacă dormi regulat mai puține ore decât are nevoie organismul, îți poți crește riscul de boli, inclusiv boli de inimă, diabet și depresie. Studiile sugerează că somnul insuficient poate scădea rata metabolică și mări probabilitatea creșterii în greutate.

Rata lor metabolică a revenit la normal după 12 ore de somn neîntrerupt. Lipsa somnului se agravează dacă dormi în timpul zilei în loc de în timpul nopții.

Atunci când vrei să slăbești, este important să iei în calcul cantitatea de insulină eliberată de organism, în funcție de ceea ce mănânci. Atunci când cantitatea de insulină eliberată de-a lungul zilei este mare, aceasta nu numai că împiedică pierderea de grăsime, ci încurajează organismul să stocheze energie sub formă de grăsime. Caloriile care atrag eliberarea celei mai mari cantități de insulină sunt cele provenite din carbohidrați, sub forma zaharurilor simple. Deci, dacă vrei să consumi carbohidrați, caută-i pe aceia proveniți din mâncăruri care sunt digerate pe o perioadă îndelungată de timp. Pe lângă carbohidrați, și proteinele pot ridica nivelul insulinei, în special acelea provenite din produse lactate, cum sunt laptele degresat și iaurtul.

Acest model de somn perturbă ritmurile circadiene ale corpului sau ceasul intern. Consumi băuturi zaharoase Băuturile îndulcite au un efect negativ greselile de ardere a grăsimilor sănătății tale.

greselile de ardere a grăsimilor cum de a pierde în greutate sfaturi mai rapide

Consumul ridicat de aceste băuturi este strâns legat de diverse afecțiuni, inclusiv rezistența la insulină, diabetul și obezitatea. Totodată, consumul frecvent de băuturi îndulcite îți poate încetini metabolismul.

Multe dintre efectele negative ale băuturilor zaharoase pot fi atribuite fructozei.

Căi de a pierde grăsime corporală

Cercetările arată că consumul excesiv de fructoză favorizează stocarea crescută a grăsimilor în ficat și zona abdominală. Nu folosești suplimente pentru accelerarea metabolismului Dacă ții dietă bazată pe consum redus de caloriimetabolisuml tău va greselile de ardere a grăsimilor.

greselile de ardere a grăsimilor arde toxinele de grăsime

Aceasta este modalitatea naturală prin care organsimul răspunde la deprivarea de hrană. Ca urmare procesul de slăbire este extrem de încet sau chiar nu are loc.

Profesionistii in fitness au convingeri diferite si toata informatia conflictuala existenta poate duce la neintelegeri. Voi incerca sa ofer unele solutii pentru greseli obisnuite si presupuneri despre cardio si arderea grasimilor, incluzand traducerea unui articol pe aceasta tema.

Cu AdipoSlim spre un abdomen plat și un metabolism accelerat Cu doar 1 capsulă pe zi vei accelera metabolismul și vei arde grăsimea încăpățânată, ca să obții în sfârșit, corpul visurilor tale!

Informațiiimportante