Hiit sau intensitate scăzută pentru pierderea de grăsimi

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine

HIIT este cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate?

Există o mulțime de hype despre cardio HIIT, în principal pentru că se presupune că arde mai multe calorii în mai puțin timp. De fapt, un sondaj global din privind tendințele fitnessului a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară urmăriți aplicația dvs de scădere în greutate emergente ale fitnessuluipe baza răspunsurilor a peste 4.

Deși ghidurile de activitate fizică recomandă în mod tradițional aproximativ 30 de minute de activitate viguroasă cinci zile pe săptămână pentru a maximiza pierderea de grăsime, experții HIIT susțin că mai puțină mișcare este la fel de eficientă dacă nivelul de intensitate este suficient de ridicat. Este cardio HIIT prea bun pentru a fi adevărat?

4 săptămâni pierdere de grăsime

Puteți împărți o sesiune de jogging de 20 de minute într-o sesiune de 3 minute de salturi pentru a avea aceleași rezultate? Să ne uităm la cardio HIIT mai detaliat și să vedem cum se menține la cardio-ul constant la starea de echilibru în timp ce analizăm dacă este mai bun pentru pierderea de grăsime decât la starea de echilibru.

În aceste zile, antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT este la modă. De fapt, un studiu global din privind tendințele de fitness a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară tendințele de fitness emergentepe baza răspunsurilor de peste 4.

Antrenament clasic cardio sau HIIT – care arde mai bine grăsimile?

Ce este cardio HIIT? HIIT este despre intensitate ridicată.

  • Dieta pastile Watchdog | Cât de bună este HIIT pentru pierderea de grăsime?
  • E gratuit!
  • Rezultate vizibile sau primești banii înapoi!
  • De mare intensitate Interval de formare sau HIIT pare ideal pentru persoanele ocupate care nu au timp pentru regimuri de antrenament lungi, deoarece oferă o modalitate de a obține toate beneficiile de exercitare pe termen lung, în cât mai puțin de cinci minute pe zi.
  • Procesul de lipoliză de ardere a grăsimilor
  • Antrenament Cardio. 80% eșuează în rezultate. Iata de ce

Acest lucru înseamnă că pentru fiecare sesiune cardio, faceți câteva scurte scurte de exerciții intercalate cu intervale mai lente. De exemplu, sprintezi cât de repede poți timp de două minute și apoi încetinești până la un jogging pentru următoarele două minute, apoi repeti această secvență. Există mai multe moduri în care puteți face cardio HIIT.

Puteți face o rutină de alergare cu intervale de sprint, sărind rutina sau încorpora alte mișcări compuse.

Pierderea de grăsime vo2max

De exemplu, puteți face intervale de Burpees sau Jumping Jacks cu jogging lent între fiecare. Când faci cardio HIIT, nu ar trebui să poți purta o conversație. Ar trebui să poți purta o conversație regulată în timp ce faci exerciții fizice, fără a te simți prea respirați. O altă distincție importantă este că HIIT cardio este în principal o activitate anaerobă.

Cum diferă HIIT de cardio la starea de echilibru

Aceasta înseamnă că corpul tău folosește glucoza stocată în mușchi fără să se bazeze prea mult pe oxigen. Aici cererea dvs. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că vă veți simți obosit mai repede, deoarece exercițiile anaerobe eliberează o mulțime de acizi lactici un produs rezidual al mecanismului de eliberare a energiei anaerobe.

hiit sau intensitate scăzută pentru pierderea de grăsimi

Gândiți-vă cât de senzație de oboseală și de oboseală vă simțiți după un sprint, spre deosebire de alergarea pe distanțe lungi. Cardio-starea de echilibru sau LISS stare de echilibru de intensitate scăzută este aerobă. Aceasta înseamnă hiit sau intensitate scăzută pentru pierderea de grăsimi se bazează pe oxigen pentru a elibera energie.

hiit sau intensitate scăzută pentru pierderea de grăsimi

Eliberarea de energie este moderată, constantă pe o durată lungă. Alergarea pe distanțe lungi, de exemplu, este aerobă și se consideră cardio la starea de echilibru.

HIIT SAU ANTRENAMENT DE FORTA?

Cea mai importantă distincție finală de făcut este tipul de mușchi pe care îl folosește fiecare dintre ei. HIIT cardio se bazează mai mult pe mușchii tăi rapidi. Acestea sunt tipul de mușchi folosiți pentru explozii scurte și intense de exerciții.

hiit sau intensitate scăzută pentru pierderea de grăsimi

LISS cardio se bazează pe mușchii cu mișcare lentă, care sunt folosiți pentru exerciții de rezistență. Mușchii cu mișcare lentă sunt mult mai slabi decât mușchii cu mișcare rapidă, motiv pentru care sprinterii arată mult mai mușchii hiit sau intensitate scăzută pentru pierderea de grăsimi alergătorii pe distanțe lungi.

Ce este cardio HIIT?

În cele din urmă, marea întrebare pentru oricine într-o călătorie de slăbire este ce metodă este mai eficientă pentru pierderea de grăsime.

Multe studii de cercetare au fost efectuate pe această temă în ultimul deceniu.

hiit sau intensitate scăzută pentru pierderea de grăsimi

Într-un studiu, un grup de 43 de femei de ani au fost împărțiți în grupuri - una care a făcut HIIT, alta făcând LISS timp de câteva săptămâni și un al treilea grup de control care nu a făcut exerciții. Masa corporală, procentul de grăsime corporală și grăsimea subcutanată abdominală au fost toate măsurate în grupurile de exerciții.

Durata medie pentru grupul HIIT a fost 36 minuteîn timp ce au fost 68 de minute pentru grupul cardio moderat.

În prezent vrem să obținem totul cât mai repede și cu un efort cât mai mic. Nu este altfel nici în cazul arderii grăsimilor corporale și îmbunătățirii condiției fizice. Antrenamentul cu intervale de mare intensitate HIIT este recomandat de mulți antrenori ca și metodă magică pentru sprijinirea reducerii de greutate și a creșterii rapide a condiției fizice care așează clasicul cardio în rolul de outsider. Într-adevăr HIIT este o metodă de antrenament atât de eficientă sau aceea muncă principală conștiincioasă este în continuare pe umerii noștri?

Într-un alt studiu din pe 38 de bărbați supraponderali, s-au realizat reduceri impresionante ale grăsimii corporale printr-un program HIIT. Au urmat o sesiune de 20 de minute HIIT timp de 12 săptămâni. Un alt studiu din a concluzionat că HIIT nu doar cardio reduce considerabil grăsimea corporală într-un timp scurt, dar este și mai eficient pentru persoanele diabetice.

Persoanele diabetice au prezentat reduceri mai mari ale grăsimii subcutanate.

  • Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT | Kondela Magazine
  • А я все еще не могу сообразить, на сколько трансляторов брать деталей.
  • Поинтересовалась .
  • Начинал Арчи свою повесть, и Никки повизгивала, предвкушая интересное продолжение.
  • Cel mai bun mod de a pierde greutatea pe humira
  • Antrenamentul HIIT vs. LISS | Care este mai bun pentru arderea grăsimii?

Puteți arde aceeași cantitate de grăsime în jumătate din timp. HIIT este chiar mai bun dacă aveți diabet sau rezistență la insulină, deoarece aduce modificări hormonale pozitive. Este o strategie excelentă de prevenire a diabetului de tip 2 și a bolilor de inimă.

  1. Он потянулся налево и извлек большую чернолаковую шкатулку.
  2. 4 săptămâni pierdere de grăsime. Scaderea in greutate dupa nastere
  3. " Одинокая лампочка в каморке внезапно погасла, и Николь погрузилась в тьму.
  4. Antrenament clasic cardio sau HIIT – care arde mai bine grăsimile?, Pierderea de grăsime vo2max
  5. Pierdere în greutate cu greutăți grele
  6. Она была польщена, узнав, что ее включили в число избранных, и очень волновалась, когда транспорт остановился возле прочной стены домена Здание, в которое вошли они с Синим Доктором, имело форму купола и было выложено из белого камня.

Un alt beneficiu al HIIT? Vă crește rata metabolică chiar și după ce ați terminat antrenamentul, deoarece vă crește ritmul cardiac de odihnă. Numeroase studii de cercetare confirmă acest fenomen că HIIT cardio crește arderea caloriilor în 24 de ore după antrenament. Deci, arzi mai multă energie în timp ce te odihnești în orele de după antrenament, mai mult decât cardio LISS. Deci, dacă acesta este obiectivul dvs.

Beneficiile antrenamentului HIIT

Sunt extrem de intense din punct de vedere fizic. De asemenea, acestea sunt dure pentru articulații datorită forțelor de impact ridicate create în exerciții precum Burpees sau Squat Jumps.

Care este consumul maxim de oxigen. Definiția mpc. Exemple de antrenamente eficiente VO2max Pastile de dieta pentru grasimi corporale hcg diet za Efectul afterburn sau arderea grăsimilor post-antrenament Xenical Weight loss ~ Week 1 ceaiuri pentru cura de slabire Efectul afterburn sau arderea grăsimilor post-antrenament Xenical peste tejghea Pierderea de grăsime vo2max Antrenament clasic cardio sau HIIT — care arde mai bine grăsimile? Miercuri, Fiecare dintre aceste activități are multe beneficii pentru sănătate, dar este foarte important să o alegeți pe cea adecvată, care să vi se potrivească ca o mănușă.

Deci, dacă tocmai începeți călătoria dvs. Dacă sunteți deja relativ în formă și sunteți o persoană ocupată, HIIT cardio este perfect. Arde multe calorii într-un timp scurt și cu atât mai mult după antrenament.

hiit sau intensitate scăzută pentru pierderea de grăsimi

Cu toate acestea, dacă aveți probleme legate de articulații, cum ar fi artrita sau suferiți de leziuni, este mai bine să vă țineți de cardio LISS.

Informațiiimportante