Modalități de a pierde în greutate și grăsime de burtă

Cum să pierzi grăsimea din burtă rapid și natural: sfaturi bazate pe știință - Pierdere În Greutate

Sfaturi Modalități de a pierde grăsimea inferioară a abdomenului Grăimea inferioară a abdomenului ete dificil de pierdut deoarece nu vă puteți concentra aupra reducerii grăimii din burtă, ca în alte zone ale corpului. În chimb, trebuie ă pierzi grăimea to Conţinut: Sfat Grăsimea inferioară a abdomenului este dificil de pierdut deoarece nu vă puteți concentra asupra reducerii grăsimii din burtă, ca în alte zone ale corpului.

În schimb, trebuie să pierzi grăsimea totală. Acest articol vă va învăța cum să pierdeți grăsimea din burtă prin dietă, exerciții fizice și modificări ale stilului de viață. Pași Partea 1 din 4: Pierdeți excesul de grăsime Reduceți consumul de calorii. Când vine vorba de slăbit, nu există nici o modalitate de a pierde grăsime într-o singură zonă.

Dacă doriți să pierdeți grăsimea din burtă, trebuie să pierdeți greutatea totală prin reducerea cantității de calorii pe care le consumați. Scoateți aproximativ de calorii din dieta zilnică.

Modalități de a pierde grăsimea inferioară a abdomenului

Aceste calorii slabe vă pot ajuta să pierdeți aproximativ 0,75 kg pe săptămână. Profesioniștii din domeniul sănătății nu recomandă stabilirea mai multor obiective de slăbire decât aceasta. Păstrați un jurnal alimentar sau utilizați un tracker online pentru a vedea câte calorii consumați în prezent în fiecare zi. Scăderea acestui număr de la la vă va oferi numărul de calorii pe care ar trebui să le consumați în fiecare zi pentru o slăbire moderată.

Concentrați-vă pe consumul în principal de proteine, legume și fructe. Cercetările arată că o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați nu numai că duce la pierderea rapidă în greutate, ci și reduce semnificativ grăsimea din burtă. Alegeți în principal legume fără amidon cum ar fi ardei, roșii, castraveți, modalități de a pierde în greutate și grăsime de burtă, conopidă sau salată și stabiliți un obiectiv de porții pe masă. Mănâncă căni mai multe legume.

Mănâncă porții de fructe pe zi.

pierde provocarea de grăsime traducerea pierderii de grăsimi francais

Limitați aportul de cereale. Alimentele precum pâinea, orezul și pastele pot face parte dintr-o dietă sănătoasă. Pe de altă parte, aceste alimente conțin cantități semnificative de carbohidrați în comparație cu alte alimente. Prin urmare, limitarea aportului dumneavoastră vă va facilita menținerea unei diete cu conținut scăzut de calorii.

Limitați consumul de alimente precum pâine, orez, paste, fursecuri, chipsuri, tortilla, briose, Nu este necesar să se evite consumul de cereale în întregime. În schimb, alegeți cereale care să fie hrănitoare și sățioase, precum quinoa sau ovăz. Îndepărtați zahărul adăugat. Cercetările arată că zahărul în special zahărul adăugat este unul dintre principalii vinovați ai acumulării de grăsime din burtă.

Prin urmare, ar trebui să vă limitați aportul de alimente bogate în zahăr. Zahărul adăugat este materia primă pe care companiile o adaugă produselor lor în timpul producției.

22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă

De exemplu, biscuiții sau înghețata conțin adesea zahăr adăugat sau alte feluri de mâncare, cum ar fi biscuiți, sucuri de fructe, sosurile de paste conțin, de asemenea, o mulțime de zahăr adăugat. Zaharurile naturale nu se adaugă, dar sunt prezente în mod natural în alimente.

De exemplu, fructele conțin zaharuri naturale. Alimentele cu zaharuri naturale sunt mult mai bune deoarece conțin adesea mai mulți nutrienți esențiali.

Fiți conștienți de diferitele denumiri ale zaharurilor adăugate și conștientizați că pot fi adăugate mai multe tipuri de zahăr la un produs. Dacă îți plac dulciurile, alege opțiuni nesănătoase precum miere, ciocolată neagră, fructe uscate și iaurt grecesc pentru a-ți satisface poftele dulci. Bea multă apă. A rămâne hidratat este un pas important în menținerea funcției normale a corpului.

Pe de altă parte, cercetările arată că consumul de apă din abundență duce și la scăderea mai rapidă în greutate. O parte din motiv este că apa potabilă te ajută să te simți sătul și să mănânci mai puțin. Urmăriți să beți cel puțin pahare de apă pe zi.

Top 10 moduri de a pierde grăsime

Bea pahare de apă înainte de fiecare masă pentru a-ți reduce pofta de mâncare și pentru a te ajuta să te simți mai plin mai repede. Unele studii arată că exercițiile fizice dimineața, înainte de masă, ajută la arderea mai multor calorii din excesul de grăsime în loc de glicogen stocat.

Pentru a face mișcare dimineața, nu trebuie să te trezești prea devreme. Doar setați alarma cu de minute mai devreme decât de obicei. Câteva alte beneficii ale exercițiilor fizice dimineața includ: să nu te înghesui într-o sală de gimnastică aglomerată, să-ți finalizezi antrenamentul devreme, gratuit după-amiaza și să începi ziua mai concentrat. Faceți exerciții aerobice. Exercițiile de ritm cardiac ajută la arderea caloriilor și la stimularea metabolismului, ajutându-vă să slăbiți mai repede.

Ar trebui să faceți cel puțin de minute de exerciții aerobice de intensitate moderată pe săptămână, care pot fi împărțite în 30 de minute timp de 5 zile pe săptămână. Cu toate acestea, dacă doriți să pierdeți grăsime viscerală, unii experți recomandă creșterea la 60 de minute pe zi. Exercițiile includ jogging, plimbare plină de viață, ciclism, înot, drumeții și dans.

Găsiți o formă de exercițiu care vă place. Când exercițiul vă face să vă entuziasmați, va fi mai ușor să țineți pasul cu rutina de exerciții. Incorporează exerciții de întărire a forței. De asemenea, este important să combinați câteva zile de forță sau exerciții de rezistență. Aceste exerciții ajută la tonifierea mușchilor și la menținerea masei musculare slabe în timpul dietei.

Experții recomandă antrenamentul de forță zile pe săptămână. Asigurați-vă că faceți exerciții care întăresc întregul corp și toate grupele musculare majore. Deși este posibil să nu fie posibil să pierdeți grăsimea de pe burtă singură, o combinație de exerciții de antrenament de forță în mușchii centrali mușchii spatelui și abdominali vă pot ajuta să obțineți o zonă abdominală mai plată și mai fermă.

Faceți exerciții precum: Plank, Crunch crunch sau V-bends.

poate un uti să vă facă să pierdeți în greutate ghost fat burner review

Interval de exersare. Cercetările arată că antrenamentul la intervale de intensitate ridicată HIIT reduce grăsimea abdominală mai mult decât exercițiile regulate de ritm cardiac.

HIIT este o formă de exercițiu pentru perioade mai scurte de timp, dar face corpul să lucreze mai mult.

burpees posturi de pierdere în greutate rata de pierdere în greutate nesănătoasă

Vei alterna exerciții de intensitate ridicată pe termen scurt cu exerciții mai moderate. Practicați HIIT zile pe săptămână.

piemid de pierdere de grăsime popsugar capsule de slabit cu ananas

Acestea pot fi considerate exerciții de îmbunătățire a ritmului cardiac. Experții recomandă 75 de minute de exerciții intense în fiecare săptămână. Stresul crește nivelul de cortizol - un hormon care determină corpul să stocheze mai multe grăsimi, în special grăsimea din burtă.

Stresul te face să mănânci după starea ta de spirit sau să mănânci pentru a ameliora stresul, nu din cauza foamei.

pierde greutatea respira mai bine pierderea în greutate cu emfizem

Dacă este posibil, găsiți modalități de a reduce sau de a evita contactul cu persoane sau lucruri care vă stresează în viață. Stresul și anxietatea zilnică pot fi reduse prin controlul timpului, deci nu trebuie să faceți față presiunilor de timp în mod constant. Dacă sunteți prea stresați, luați câteva minute pe zi pentru a vă așeza, închide ochii, concentrați-vă asupra respirației și nu vă gândiți la nimic. Dormi suficient. Cercetările arată că lipsa somnului poate afecta gustul și grăsimea corporală.

Când nu dormi suficient, riști să te îngrași și să te îngrași. Experții recomandă somnului de cel puțin ore pe noapte pentru adulți.

  1. Pierde greutatea cu mai mult somn
  2. Top 10 moduri de a pierde grăsime. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid
  3. Pierderea în greutate seninătate la mesa ds slăbire jogja, pierd in greutate pe perioada mea puii pierd în greutate pe măsură ce cresc.
  4. Modalități de a pierde grăsimea inferioară a abdomenului | Sfaturi | June
  5. De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă.
  6. 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta
  7. Lupta împotriva pierderii în greutate

Somnul suficient vă va ajuta să vă mențineți sănătatea și să vă simțiți mai relaxat și mai confortabil. Opriți toate luminile. Opriți toate dispozitivele electronice telefoane, tablete, computere cu cel puțin 2 ore înainte de culcare. Poate fi dificil să slăbești singur, mai ales atunci când toată lumea din jurul tău mănâncă lucruri nesănătoase. Găsiți un prieten cu care să faceți dietă, astfel încât să puteți fi motivați împreună, să vă împărtășiți secretele și chiar să faceți mișcare împreună.

Cercetările au arătat că persoanele care au sprijinul multor alții pierd mai mult în greutate și o mențin mai mult timp.

Păstrați un jurnal alimentar. Cercetările au arătat că persoanele care au obiceiul de a înregistra ceea ce mănâncă pierd în greutate mai repede și mențin o greutate sănătoasă mai mult decât cei care nu o fac. Acest lucru se datorează parțial faptului că scrierea a ceea ce mănânci te responsabilizează pentru deciziile tale.

Prin urmare, ar trebui să păstrați intrările jurnalului cât mai precise. Aplicațiile de pe multe site-uri online vă pot ajuta să urmăriți alimentele pe care le consumați și să modalități de a pierde în greutate și grăsime de burtă calorii într-o mare varietate de alimente.

Urmăriți progresul pierderii de grăsime măsurându-vă talia sau greutatea înainte de a începe dieta. Urmăriți-vă greutatea zilnic sau săptămânal pentru a vedea cât de departe v-ați atins obiectivele. Ar trebui să pășiți cântarul la aceeași oră în fiecare zi și să purtați aceeași ținută pentru a reflecta cu exactitate progresul.

Modalități bune de a pierde în greutate și burtă de grăsime

O greutate zilnică vă poate ajuta să observați problemele la începutul procesului de slăbire dacă există. Dacă descoperiți că vă îngrășați, puteți citi jurnalul alimentar pentru a vedea dacă mâncați prea mult sau puteți crește exercițiile cardio, Măsurați-vă talia sau șoldul în mod regulat pentru a vedea cât de mult grăsime pe burtă ați pierdut.

Medicul dumneavoastră vă va informa dacă este sigur și adecvat să slăbiți. Menținerea stilului de viață pe care l-ați urmat în timp ce pierdeți în greutate vă poate ajuta să vă mențineți greutatea și să pierdeți grăsime pe termen lung. S-ar putea să te îngrași din nou dacă te întorci la vechile obiceiuri. Amintiți-vă, nu vă puteți concentra pe pierderea de grăsime din burtă singură.

Acest lucru nu este posibil. Deci, trebuie să vă concentrați asupra pierderii globale în greutate, cu o dietă științifică și exerciții fizice pentru a pierde grăsimea abdominală.

hipertrofia de ardere a grăsimilor pierderea în greutate c75

Ultimele Articole

Informațiiimportante