Pierdere de grăsimi polinesaturate și mononesaturate

Sus - Grasimile mononesaturate reduc riscul aparitiei de boli de inima, accident vascular cerebral si cancer.

pierdere de grăsimi polinesaturate și mononesaturate

Atunci cand sunt consumate cu moderatie si folosite pentru a inlocui grasimile saturate si trans din dieta, grasimile mononesaturate pot avea un efect benefic pentru sanatatea dvs. Ele ajuta la scaderea nivelului de colesterol rau LDL din organism, in timp ce pot creste nivelul de colesterol bun HDL din sange.

Tofu și soia sunt de asemenea surse bune de grăsimi polinesaturate. Ar trebui să mănânc grăsimi polinesaturate pentru a scădea în greutate? Chiar dacă grăsimile polinesaturate oferă beneficii importante organismului, nu ar trebui să consumați neapărat mai multe grăsimi pentru a vă îmbunătăți sănătatea.

Grasimile mononesaturate pot reduce riscul declansarii nu doar a bolilor cardiovasculare ci si a accidentelor vasculare cerebraleoferind in acelasi timp organismului o serie de elemente nutritive, cum ar fi vitamina E.

De asemenea, grasimile mononesaturate scad riscul formarii cancerului. Sunt o alegere buna pentru cei care doresc sa piarda in greutate si pot fi de ajutor in ameliorarea durerilor cauzate de artrita reumatoida.

Cele mai sănătoase uleiuri și grăsimi pentru gătit

O anumita cantitate de grasime este esentiala pentru o dieta sanatoasa. Ele ajuta corpul sa absoarba nutrienti, in speciali vitamine solubile in grasimi, cum ar fi vitaminele A, D, E si K. Grasimile sanatoase furnizeaza energie si ajuta la mentinerea sanatatii pielii si parului.

pierdere de grăsimi polinesaturate și mononesaturate

In plus, acestea ofera senzatie de plenitudine. Acizii grasi Omega 3 sunt un tip de grasimi mononesaturate si sunt importanti pentru dezvoltarea creierului si imbunatatirea functiei cognitive.

pierdere de grăsimi polinesaturate și mononesaturate

Omega 3 pot ajuta la mentinerea acuitatii mentale la persoanele in varsta. De asemenea, grasimile mononesaturate si acizii grasi ajuta la mentinerea sanatatii inimii prin reducerea totalului de colesterol, a trigliceridelor. Grasimile sunt necesare pentru cresterea si dezvoltarea pierdere de grăsimi polinesaturate și mononesaturate a copiilor si imbunatatesc functiile creierului si a sistemului nervos central.

pierdere de grăsimi polinesaturate și mononesaturate

Grasimile mononesaturate produc substante asemanatoare hormonilor care reglementeaza tensiunea arteriala, coagularea sangelui si imbunatatesc sistemul imunitar. Cercetarile au demonstrat ca dietele care includ cantitati sanatoase de grasimi mononesaturate ofera multiple beneficii pentru sanatate inclusiv - scaderea riscului aparitiei cancerului de san - diminuarea nivelurilor de colesterol si imbunatatirea profilului lipidic al sangelui - micsorarea riscului dezvoltarii bolilor cardiovasculare si declansarii accidentului vascular cerebral.

Dietele care contin grasimi mononesaturate sunt corelate cu sanatatea inimii si cazuri mai putine de accidente vasculare cerebrale.

pierdere de grăsimi polinesaturate și mononesaturate

Cum sa introduceti in mod echilibrat grasimile mononesaturate in dieta Sus Chiar daca grasimile mononesaturate pot avea ca rezultate o serie de beneficii pentru sanatate este important sa nu le consumati in mod excesiv. Trebuie sa reduceti cat mai mult posibil aportul de grasimi saturate si acizi grasi trans si sa incercati sa le substituiti cu grasimi mononesaturate si polinesaturate.

Grasimile mononesaturate provin in mare parte din surse vegetale.

pierdere de grăsimi polinesaturate și mononesaturate

Printre alimentele care contin grasimi mononesaturate se numara - arahidele.

Informațiiimportante