Pierzi mai multă greutate de somn, Generalitati

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână

Sus - Dormiti suficiente ore.

pierzi mai multă greutate de somn

Cei mai multi dintre oameni au nevoie de ore de somn pe noapte. Totusi, cel mai bun mod de a sti daca sunteti odihniti, este de a observa nivelul de energie resimtit pe tot parcursul unei zile. Daca sunteti somnorosi dupa-amiaza sau seara, daca tanjiti dimineata sa mai dormiti inca o ora este clar ca trebuie sa prelungiti perioada de somn.

pierzi mai multă greutate de somn

Dupa ce ati stabilit care este numarul de ore de somn de care aveti nevoie pentru a fi odihniti. Transformati somnul intr-o prioritate.

Motivul principal, din cauza caruia cei mai multi dintre oameni sunt somnolenti, este ca nu dorm suficient. Totusi, vinovate ar putea fi si anumite afectiuni. Exista peste 75 de boli diferite care pot pertuba somnul unei persoane.

Îmbunătățirea somnului și a metabolismului Puteți estima numărul de calorii arse în timpul somnului și puteți calcula modul în care se potrivește cu un plan de slăbire, dar asta nu garantează că veți pierde în greutate în timp ce dormiți. Singurul mod în care veți scăpa de kilograme este consumând în mod constant mai puține calorii decât are nevoie corpul pentru energie. De asemenea, puteți crește numărul de calorii pierdute în timp ce dormi, urmând un program regulat de somn, dormind suficient și menținând mușchii slabi. Bacsis Corpul tău continuă să ardă calorii în timp ce dormi, dar singura modalitate de a slăbi este să consumi în mod constant mai puține calorii decât arzi. Calorii arse în timpul somnului Corpul continuă să ardă calorii atunci când dormi, deoarece are nevoie de energie pentru a menține creierul, inima, plămânii și toate celelalte sisteme vitale de lucru.

Printre acestea se numara apneea de somnsindromul picioarelor nelinistite si insomnia. Alti potentiali factori perturbatori includ durerile cronice, cum ar fi cele declansate de artrite, dar si tulburarile care ingreuneaza respiratia in pozitia culcat, cum ar fi emfizemulbronsita cronica sau insuficienta cardiaca.

Igiena somnului

Discutati cu medicul in cazul in care banuiti ca oboseala are o cauza medicala. Nu doar cantitatea somnului conteaza, ci si calitatea acestuia.

Dormiti intr-o camera intunecoasa, in care va fi multa liniste. Opriti soneria si telefonul pentru a nu va trezi din somn atunci cand nu va doriti acest lucru. Cerintele vietii moderne va pot determina sa faceti diverse activitati in pat, in loc sa dormiti.

Somn de calitate

Rezistati tentatiei de a aduce laptopul sau telefonul mobil in pat, pentru a naviga pe internet sau a trimite sms-uri. Rezervarea dormitorului pentru somn si activitate sexuala va ajuta organismul sa asocieze aceasta camera din locuinta dumneavoastra cu relaxarea si nu cu biroul sau divertismentul.

Multi oameni folosesc alcoolul pentru a-i ajuta sa adoarma. Strategia functioneaza, dar pe termen scurt.

Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient.

Organismul va metaboliza alcoolul si in aceasta perioada se va instala somnul. Apoi vezica urinara plina le-ar putea perturba odihna. Consumul de alcool prea aproape de ora de culcare poate determina sau agrava anumite probleme de somn apneea de somn, sforaitul sau insomniadar si tulburari gastrointestinale cum ar fi refluxul de acid.

Hipnoza pentru controlul greutatii - psihoterapie hipnotica

In plus, daca veti bea alcool nu veti slabi, intrucat acesta contine destul de multe calorii. Exercitiile fizice pe care le faceti pentru a pierde in greutate vor avea duble beneficii: va vor ajuta sa slabiti si veti dormi mai bine.

Ce se intampla daca nu dormi suficient? Este posibil ca somnul sa fie singurul izvor veritabil de tinerete. Numeroase studii au aratat efectele unui somn de calitate asupra duratei noastre de viata.

In urma unui studiu, cercetatorii au descoperit ca barbatii care fac sport au un somn mult mai odihnitor decat cei care sunt sedentari. In plus, cei care au facut activitate fizica s-au trezit de mai putine ori pe parcursul noptii, decat ceilalti. Totusi, nu trebuie sa faceti exercitii fizice prea aproape de ora de culcare, intrucat activitatea stimuleaza organismul, in loc sa-l relaxeze.

Pierdeti in greutate in timpul somnului

O ceasca de cafea consumata dimineata nu reprezinta nicio problema pentru nimeni. Cafeina este un stimulent care creste temporar productia de adrenalina si blocheaza actiunea substantelor chimice de la nivelul creieruluicare induc somnul.

pierzi mai multă greutate de somn

In cazul unei persoane care nu fumeaza, efectul cafeinei este de ore. Fumatorii si copiii metabolizeaza cafeina mai repede. Efectul cafeinei poate dura pana la 13 ore, in cazul femeilor care utilieaza contraceptive orale si pana la 20 de ore in cazul femeilor insarcinate. Cafeina se gaseste in ciocolataceai, suc, unele analgezice si medicamente pentru tuse.

Câtă greutate pierzi în timpul somnului?

In urma unui studiu, s-a constatat ca indivizii care au petrecut mai mult timp in fata televizorului, care au jucat jocuri pe calculator sau au utilizat internetul, s-au odinit mai putin si s-au simtit mult mai obositi. Pentru a contracara acest efect, incercati sa petreceti o jumatate de ora inainte de a va culca, facand activitati relaxante, cum ar fi cititul, stretchingul sau chiar scrisul intr-un jurnal.

Daca stresul sau grijile va apasa atunci cand trebuie sa fiti relaxati pentru a dormi, luati o foaie de hartie si notati-va gandurile. Astfel, veti putea gasi mai usor solutii pierzi mai multă greutate de somn problemele dumneavoastra, iar mintea si corpul se vor putea odihni.

Incercati sa dezvoltati o rutina de pre-somn pe care sa o respectati la sfarsitul fiecarei zile o baie calda, un masaj, meditatie etc.

In cazul in care nu puteti adormi, pastrati-va calmul si mutati-va in alta camera. Daca nu va este somn, poate fi pierzi mai multă greutate de somn pentru dumneavoastra sa stati intinsi in pat.

Faceti ceva care va relaxeaza, cum ar fi cititul sau ascultati muzica linistita.

Somnul și greutatea noastră se plimbă de mână

Nu porniti calculatorul sau televizorul! Inainte de a va da seama, veti dori sa dormiti si veti fi mai aproape de obiectivul dumneavoastra - pierderea in greutate.

pierzi mai multă greutate de somn

Cercetarile au descoperit ca, persoanele care dorm singure dorm mai putine ore pe noapte si se odinesc mai prost. Dormiti alaturi de cei dragi sau luati in considerare achizitionarea unui animal de companie.

Informațiiimportante