Pulsul optim pentru arderea grăsimilor, Ce este un puls?

Frecvența cardiacă optimă pentru arderea grăsimilor - calcul de calcul

Pregătirea la intervale pentru nivelul intermediar până la 25 de minute duminică Mersul pe jos minute În faza inițială, nu vă faceți griji pentru cât de intens este antrenamentul, principalul lucru este că acestea sunt în mod continuu.

Un gând despre „Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort.”

Ceea ce trebuie să vă amintiți? Da, există o zonă în care caloriile arse sunt prelevate din grăsimea corporală. Obiectivul poate fi atins dacă includem în programul de pregătire atât antrenament intens, cât și moderat. Este recomandat ca fiecare al treilea antrenament să fie realizat cu adevărat intens, iar în zilele rămase, exerciții de intensitate moderată care vă permit să intrați în zona de ardere a grăsimilor din puls.

pulsul optim pentru arderea grăsimilor daily mail pierde în greutate în 8 săptămâni

Faceți-le diverse, chiar și în ceea ce privește antrenamentul, vor exista exerciții aerobice, HIIT, exerciții de forță și întindere. Încercați să fiți cum a pierdut aishwarya rai în fiecare zi, doar variați intensitatea. Astfel, vei oferi corpului tău posibilitatea de a te relaxa și de a te recupera după un antrenament cu adevărat intens, dar în același timp vei continua să te miști și să cheltuiți energie.

Polar FT7 pulzusmérő óra - Polar sportórák Țintă bpm arderea grăsimilor, Fen fen utilizarea mare Cea mai bună frecvență a pulsului la arderea grăsimilor, don't treat Ecuatia Karvonen.

În același timp, nu trebuie să uitați și alți factori la fel de importanți: nutriție, somn, nivel de stres, băutură grea, odihnă etc. Acest lucru îi face pe oameni să creadă că pentru a pierde în greutate trebuie să lucrați doar în această zonă de puls și ajută la arderea grăsimilor.

Pentru a înțelege de ce acesta este un mit, să vedem cum organismul folosește energia în timpul antrenamentelor cardio.

Conținutul articolului

Corpul primește energie din două surse: grăsimi și glicogen depozite în mușchi și ficat. Este important că, cu aproape orice puls, corpul arde atât carbohidrații, cât și grăsimile, dar proporția fiecărei surse va varia, în funcție de intensitatea antrenamentului.

Stomacul plat în 1 săptămână (abs intens) - 7 minute de antrenament acasă

Când mergeți sau alergați cu un jog ușor, pedalați încet și puteți face acest lucru mult timp, fără respirație și cămașă umedă, intensitatea antrenamentului este scăzută.

Principala sursă de combustibil pentru muncă este grăsimea.

pulsul optim pentru arderea grăsimilor dieta de slabit dukan originala

Transformarea grăsimii în combustibil durează mai mult, deoarece necesită mult oxigen. Dar pe această sursă de energie puteți lucra foarte mult timp - ore întregi - și să nu vă simțiți obosit.

Care ar trebui să fie pulsul

Glicogen Dacă accelerezi, începi să pedalezi sau să alergi mai repede, pulsul crește, nu există suficient aer, începi să respiri mai des și nu mai poți vorbi în timpul antrenamentului. În acest moment, corpul trece la o altă transmisie mai rapidă. Se comută la combustibil, ceea ce dă energie mai rapid - la carbohidrați. Pentru acest combustibil rapid plătim oboseală rapidă - puteți rula cu viteză maximă pentru un timp foarte scurt.

  • Cum să pierdeți în greutate după paxil
  • Pierderea în greutate a sugarilor cauzează

Între aceste două extreme, grăsimile și carbohidrații ard în orice antrenament cardio. Accelerarea, începem să ardem proporțional mai puțin grăsimi și mai mulți carbohidrați. Încetinind, începem din nou să ardem mai multe grăsimi.

  • Pierdere în greutate peste vârsta de 55 de ani
  • Pierderea de grăsime a taliei laterale

Care este problema? Astfel, există o rată de puls la care procentul cel mai mare de calorii arse este din grăsimi. Dar faptul că se folosește un procent de mai multă grăsime nu înseamnă că se cheltuie multă grăsime în termeni absoluti.

pulsul optim pentru arderea grăsimilor 10 modalitate ușoară de a pierde în greutate

Ai ars de calorii și aproape toate sunt din grăsimi. Ai ars de calorii, dar proporția de grăsime este doar jumătate.

pulsul optim pentru arderea grăsimilor purina pro jac slim în jos

În termeni procentivi, ai ars mai puține grăsimi, dar în termeni absoluti - de calorii, iar pulsul optim pentru arderea grăsimilor lucru este mai mult. Evident, ardem mai multe calorii atunci când facem efort intens. Lyle MacDonald scrie: Antrenamentele cardio de mare intensitate pot fi mai eficiente pentru pierderea în greutate. În aceste condiții, epuizați rezervele de glicogen, deoarece carbohidrații sunt principala sursă de combustibil.

Însă după antrenament în repaus, organismul va arde mai multe grăsimi, iar carbohidrații care vin cu alimente vor merge la glicogen.

Ce este pulsul

Dar, în linii mari, totul ars în timpul antrenamentului este mai puțin important decât ceea ce arzi pe parcursul zilei adică ai un deficit caloric. Cardio lent lent normal pulsul optim pentru arderea grăsimilor inutil? Faptul că zona de ardere a grăsimilor și pierderea rapidă în greutate nu sunt interconectate nu înseamnă că un astfel de cardio este inutil.

pulsul optim pentru arderea grăsimilor cum să pierdeți greutatea pe femara

În primul rând, este un mod sigur de a cheltui calorii în plus pentru a nu restricționa aportul prea mare de calorii. În al doilea rând, este o modalitate de recuperare activă după antrenament de forță într-o zi separată. Circulația sângelui se îmbunătățește în organism, mai mulți nutrienți intră în mușchi și produsele de descompunere sunt excretate mai repede.

În al treilea rând, este controlul asupra supraîncadrării.

Informațiiimportante