Regim de slabit pe baza de proteine

regim de slabit pe baza de proteine

regim de slabit pe baza de proteine

Timp estimat de citire: 2 minute, 41 secunde Numeroase cercetari efectuate pana in prezent recenzii de slimming demonstrat ca cele mai eficiente regimuri de slabit sunt de lunga durata. La fel este si urmatorul. Este un regim bazat pe proteine, derulat in patru etape care depind de numarul de kilograme pe care vrei sa le pierzi.

Dieta pe bază de proteine. Un regim care nu te înfometează deloc

Daca iti doresti rezultate stabile, va trebui sa tii regimul intocmai. Cele patru faze ale regimului presupun: Faza 1: este denumita si faza de atac, in timpul careia nu consumi decat proteine; Faza 2: este faza intermediara in care poti consuma alimentele proteice din prima faza, dar poti introduce treptat si legume; Faza 3: de consolidare; Faza 4: de stabilizare. Faza 1 Este destul de greu de suportat, dar are o eficacitate crescuta, deoarece organismul consuma calorii pentru digestia proteinelor ingerate.

Poate varia intre si 10 zile, in functie regim de slabit pe baza de proteine numarul de kilograme pe care doresti sa le pierzi.

regim de slabit pe baza de proteine

Pentru a pierde mai putin de 10 kilograme sunt suficiente intre 3 si 5 zile, iar pentru a pierde mai mult de 10 kg, intre 7 si 10 zile. Faza 2 Daca prima faza a durat intre 3 si 5 zile, cea de-a doua va dura si ea inca zile sau se va tine pana cand se ajunge la greutatea dorita.

Ce este dieta cu proteine Dieta proteica NU este orice dieta care contine proteine. Dieta cu proteine este acel model de nutritie in care proteinele reprezinta procentual cea mai mare parte a macronutrientilor alocati acelei diete. Macronutrientii sunt: grasimile, carbohidratii si proteinele. Acestea fiind spuse este totusi bine sa stii ca exista 2 tipuri distincte de diete cu proteine: Cele 2 tipuri distincte de dieta proteica Dieta extrema cu proteine PSMF Este un model de dieta care implica restrictia extrema a caloriilor si consumul exclusiv de proteine slabe si doar un pic de legume fibroase. Ceea ce este foarte, foarte putin si transforma acest model de dieta intr-una extrema.

Incepand cu aceasta a doua faza poti introduce legumele. Toate legumele sunt acceptate cu exceptia: cartofilor, orezului, mazarei, fasolei uscate, porumbului. Poti manca morcovi, insa nu fierti.

regim de slabit pe baza de proteine

Pentru a slabi mai putin de 10 kilograme, alterneaza 3 zile doar de alimente proteice si 3 zile de proteine si legume. Pentru a slabi mai mult de 10 kg, alterneaza 5 zile de alimente doar proteice cu 5 zile de proteine cu legume.

Scapa de kilogramele in plus cu ajutorul proteinelor

Faza 3 Nu uita de aceasta faza odata ce ai pierdut kilogramele nedorite. Daca ai pierdut 10 kilograme, este imperativ necesar sa respecti consolidarea.

20 de alimente care ard grăsimea

Pentru 10 kilograme pierdute, numarul lor se va inmulti cu 10, si astfel rezulta de zile de consolidare. In aceasta faza nu mai ai nevoie de zile doar cu proteine. Poti consuma alimente proteice in combinatie cu legume si, treptat, se vor introduce fructe, leguminoase uscate, branza, paine.

regim de slabit pe baza de proteine

Faza 4 Se mananca normal, dar se impun doua reguli: o zi pe saptamana doar de alimente proteice intotdeauna aceeasi zi a saptamanii doua linguri de supa de ovaz pe zi pentru continutul lor in fibre solubile Precautii Ouale si carnea, consumate in cantitati mari in prima faza a regimului, risca sa duca la cresteri ale nivelului colesterolului sangvin. Incearca sa eviti galbenusul de ou, fiind de preferat albusul, si carnea; Faza 1, fiind saraca in fibre vegetale, poate duce la aparitia constipatiei, asa ca bea cel putin 2,5 litri de apa pe zi ; Ca in orice regim exista riscul unor carente.

regim de slabit pe baza de proteine

Este bine sa urmezi sfatul medicului specialist pentru o eventuala suplimentare cu vitamine si minerale. Alin Popescu.

  • T3 sau t4 pentru pierderea de grăsimi
  • Oq semnificație arzător de grăsime

Informațiiimportante