Trucuri neobișnuite de scădere în greutate, Ghidul pentru scaderea in greutate - sfaturi si trucuri

Sfaturi neobișnuite de slăbit. Sfaturi ciudate care te ajută sa slăbești

trucuri neobișnuite de scădere în greutate

Timp estimat de citire: 3 minute, 48 secunde Iată un plan simplu, în trei pași, care te poate ajuta să slăbești. El te va face să: Îți reduci apetitul Scazi în greutate destul de repede Îți îmbunătățești profilul metabolic 1.

Nu vă cântăriți în fiecare zi Puneți un șervețel peste farfurie înainte de a termina Acest lucru poate părea un lucru ciudat de făcut, dar dacă mâncați trei sferturi din alimentele de pe farfurie și apoi acoperiți restul cu un șervețel, este mai puțin probabil să continuați să mâncați și, prin urmare, veți consuma mai puține calorii, ajutând la pierderea în greutate. Deși acest sfat probabil nu este atât de util acasă, unde este mai bine să vă măsurați porțiile de alimente pentru a reduce dimensiunile porțiilor de servire, poate fi o modalitate excelentă de a evita consumul excesiv în restaurante. Punând un șervețel pe farfurie, îi semnalați și chelnerului că ați terminat și poate lua farfuria, ceea ce vă va opri din a mai mânca fără să vă dați seama. Mesele servite la restaurante sunt adesea mult mai mari decât dacă ați mânca acasă și conțin mult mai multe calorii din această cauză.

Redu unii carbohidrați Nu toți carbohidrații sunt la fel. Cei pe care e foarte indicat să îi reduci până la a-i elimina sunt produsele care conțin zaharuri și cele care conțin amidon. Eliminând aceste alimente și substituindu-le cu altele, vei reduce senzația de foame, consumând în general mai puține calorii.

trucuri neobișnuite de scădere în greutate

Potrivit dieteticienilor, nu este neobișnuit să pierzi până la kilograme într-o singură săptămână de regim low-carb. Ca atare, elimină din dietă dulciurile, produsele fast-food, cartofii prăjiți și redu la minim pâinea, pastele, orezul sau cartofii.

Vizualizare pentru scădere în greutate: Ghidul metodei Gabriel.

Consumă proteine, grăsimi sănătoase și legume Fiecare dintre mesele tale ar trebui să conțină o sursă de proteine, o sursă de grăsimi și vegetale cu puțini carbohidrați. Ca regulă generală, încearcă să consumi două, trei mese pe zi, iar dacă îți este foame după-amiaza, adaugă o a patra masă. Construindu-ți mesele astfel, nu ar trebui să depășești cantitatea de de grame de carbohidrați pe zi.

trucuri neobișnuite de scădere în greutate

Pentru a-ți fi mai ușor, vezi informațiile din acest articol. Proteinele Consumul de proteine este o parte esențială a acestui plan. Cercetările sugerează că un consum suficient de proteine poate mări consumul caloric din fiecare zi cu de calorii.

trucuri neobișnuite de scădere în greutate

Într-un studiu, persoanele care au mâncat suficiente proteine, au consumat zilnic cu de calorii mai puțin. Sursele sănătoase de proteine includ: Carnea: pui, curcan, porc părțile cu puțină grăsimevită Peștele și fructele de mare: somonul, păstrăvul, creveții Ouăle: ouăle integrale, cu tot cu gălbenuș Proteinele vegetale: leguminoase Lactatele cu puține grăsimi Vegetalele cu puțini carbohidrați Nu te teme să-ți umpli farfuria cu astfel de produse.

trucuri neobișnuite de scădere în greutate

Sunt pline de nutrienți sănătoși și poți trucuri neobișnuite de scădere în greutate cantități relativ mari fără să-ți sabotezi eforturile. O dietă bazată pe proteine de calitate și astfel de vegetale conține aproape toți nutrienții de care ai nevoie pentru a-ți menține sănătatea: fibre, vitamine și minerale.

trucuri neobișnuite de scădere în greutate

Sursele de vegetale cu puțini carbohidrați inculd: Broccoli.

Informațiiimportante